Thursday, April 3, 2008

فاصل ونواصل




كنت اود ان اطل عليكم بموضوع جديد من خلال تلك التدوينة ولكن للاسف انا انهاردة مش بكتب عشان ارغي انا بكتب


عشان اعتذر ...عن ايه؟ لا انا مؤدبة والله مشتمش حد ولا حاجة...انا بس بعتذرلكم عن الكتابة اليومين دول(ال يعنى الجماهير مقطعة بعضها)يعنى اصلى عندى بعيد عن السامعين وعقبال عند الدحاحين امتحانات ميد تيرم (منتصف الفصل الدراسي الثانى )واخخخخخخخخر حوسة اصلى من بتوع المذاكرة بعد نزول الجداول امال يعنى اذاكر ازاى قبل ما اعرف جدولى ؟؟اعمل جدول ازاى انا؟ برضه النظام حلو المهم عشان مطولش عليكوا بعد الامتحانات بقى هغرقكوا بس اتوصوا بيا شوية فى التعليقات بلاش نظام كر وفر اقرا واجرى على المدونة اللى بعدى دة.. انا بعرف من الكاونتر فى خونة بيقرأوا ومش بيعلقوا اكسبرس يور سيلف برضه ....انا عندى مواضيع لذيذة اوى كنت ناوية اكتبها بس معلش بقى الامتحانات علينا حق .....المهم بس انتوا ادعولى اعدى من القرف دة عشان احسن تقديري شوية اتشحورت التيرم الاول


وانتظرونيييييييييييييييي

8 comments:

بطوط حبوب said...

اوك لتس ويت اند سى ما احنا برضه فى الهوا سوا

jessy88 said...

بطوط حبوب:
اها انتوا برضه ربنا معاكووووو

ِِAdem El-Mahdy said...

سلام عليكم

اوعى تقولى انك فى كلية هندسة جامعة المنصورة

على العموم ربنا يكون فى عونك و عونا
لاناا ورانا امتحانات
و ربنا يستر

jessy88 said...

adem el mahdy:
لا انا فى كلية اعلام جامعة القاهرة هو مفيش غيركم اللى عندوا ميد تيرم ولا ايه؟ ههههه

Anonymous said...

وانا فاضللى مادتين واخلص.......ربنا يسهل - ويعدوا بدون اصابات..
...دحوااااااا يرحمكم الله




’Muhammad Abouhashm.

jessy88 said...

هههههههههههه ربنا معاك ومع جميع الدحاحين (الشر برة وبعيد) عموما انا خلاص فاضللى مادة يوم الحد الجاى يعنى هيصة واجازة يجي يومين وشوية كدة عقبالك

Anonymous said...

بالتوفيق ياجيس ان شاء الله ........بس اوعى تعملى زيييى....فى مواد بفتحها لاول مرة ليلة الامتحاااااااان!!!!ه



’Muhammad Abouhashm.

Anonymous said...

موفقة